Käisime eile Lilleorus paar
puhastav-paigaldavat tundi Villidot kuulamas, et kolmnurgast
kodu-kirik-kodu-kalmistu-kodu korraks jalga lasta. Ning rõõmuga kogeda,
et maailm toimub - ehtsate inimeste, mitte meediamullidena, muide :D
Nagu
ajakirjanike lastele sissesöödetud mina, nii oleme kõik
reptiil-energiate hambus kellegi kujuteldavana. Tegelikkus on tore.
Tegelikult ka.
Ei ole Ingvar kõrk ega karm, nagu enne
silmsidumisi oletasin. Sarmikas härrasmees. Elegantne ja
ehtne-lihtne ühtaegu. Kostümeerimata ja tõeline. Ei mingit silmade
pööritamist ega spiritiri-hüper-vaimlemist – üksnes asjakohane
sõnastamine ja ainult tarviline võimlemine.
Laplas-juursete näojoonte ja mõõdukalt
buddhaliku fassongiga maailmalooja südamlik käepigistus kinnitas
viimse kui aatomini, kui SUUR on see tegija. Teadliku muutumise
õpetuse kui Kriya-jooga täienduse maaletooja.
Loenguis sooritab Villido suurepärase
esinemistehnika, tahvelarvuti, publikuga saavutatud sünergia ja
leebelt kehtestatud alfaisase positsiooniga selle, et minu kuitahes
suur skeptik, alalis-argumentaator ja numbrite nõudja astub guruga
loovasse-lobedasse dialoogi. Ilma, et oleks ise seda märganud.
Ja muudkui õppigem, kuidas ta Seda
teeb.
Ehkki Ishvarananda lubab
sissejuhatuseks Kriya joogasse täiesti teistmoodi kõnelda, sest see
polnud teadliku muutumise kunst Human 2.0 – mis on tal muide
joogale kui inimeseõpetusele täienduseks välja töötatud –
voogab saali mahelahe inihinge inseneeria loomanahkade vahelt.
Agori. Automatism. Kogeja. Dhyana.
Emtosioonidega samastumisest välja kasvamine - need olid asjad,
mille 2019. aasta suvisest Lilleorust oma kodusesse valgustöökotta
kaasa tõin.
Iga Algallikaga ühenduja on oma loodud
muinasmaa boss. Ingvar on saanud pühitsuse inimteadvuse 40 seisundi
seas surfamisel 144 tehnika kasutamiseks ja õpetamseks. Olles
seejuures üks 5st kogu planeedil. Ja temale elegantses muumorivõtmes
Lugusid vesta sobib ja meeldib. Ilusal isasel moel pisut eputledes ja
meisterlikult müües. Mis on loomulik – inimkeha püsib ja
Lilleoru kogukond kosub maist toitu-elektrit-naftat süües. 5
eritihedusega keha vajadused on vrdsed. Nagu on õigupoolest ka
tehnikad-praktikad-koolkonnad buddhismist šamanismini ja maausust
nimeta valgustööni. Villido on neid variante nõnda palju läbi
teinud, et ei mäleta, mitu ja miks. Tänases otseühenduses Omadega
on tal jalas rõõmus ja vaba teksapüks. Ja mitte oranž pühendatu
rüü. Ning Euroopasse ekstra teda vaatama tulnud joogi Mad Babaga
laual heeringas ja kartuli-vorstisalat. Ei raame ega kostüümidraamat.
Pühades äärmustes ära käinud tegija tohib. Sest ta on AGORI.
Inimolemuse õpetuse tegus Kriya-suund
koos eriti füüsilise Hatha-joogaga välistab kõrvalt vaatleva
emotsioone lahustava emotsioone sala-alal-hoidva paigalpüsimise. Kui
eraklev-vaatleva suuna joogi end vähegi liigutab, lendab settinud
s... taas ja taas ventilaatorisse. Ja probleemide ümber vadistavad
lollid mõtted aina manifesteerivad ja taotlevad, loovad ja loovad ja
loovad samade mustrite probleeme.
Praktikad timmivad haamrit õhus ringi
vihistamise asemel täpselt sihtima – ent kui selles praktikas
tekib automatism, peatub areng. Ning kogeja peab uued tasemed valima.
Mida enm kogeja-tegija omal nahal läbi teeb, seda selgemalt ta
samade asjadega sehkendajate murede-tõbede tausta läbi näeb. Seda
tavapärasemalt tema loovas väes sokipaar x-faktori jõul lendu läeb
– ning maagisooned-arteesiaallikad leiavad tema teadlikud käed. Ei
miskit uhhuud selles maagilises väes.
Tänases Eestis pole õnneks ka seda
segavat hirmu, et ühenduses olija oma argi-imede kogemise eest
tuleriidale või ristile läeb. Oma pühendust õpetades ta selgesti
näeb, kas järgijal on võti õigesti käes.
Kui on jamasti, siis tõlgib. Dhyana –
dejateljnostj – tegu – näitab, kas õnnestus. Mis peamine –
igal kogejal on oma isiklik olemuslik kogemus.
No comments:
Post a Comment